vineri, 23 octombrie 2009


Lasa-mi din cand in cand biletele. In geanta. Printre lucruri. Pe tastatura de la laptop. Pe frigider. Scrie pe ele prostii. “Salut”. “Ce mai faci?”. “o Zi frumoasa”.
Opreste-ma pe neasteptate cand mergem pe strada. Uita-te in sus, cum se scutura florile de salcam. Mira-te ca a inflorit deja teiul. Intreaba-te ce-o fi pasarea aia care se aude. Dar mai ales strange_ma tare in brate si saruta-ma cu fos in vazul lumii. Adu-mi cate un fleac de pe unde pleci. Un magnet de frigider cu “te iubesc”. O cutie goala in care sa-mi pun visele.o clama de par preferata cu un fluture :) sa vad ca te gandesti la mine Trage pe dreapta in plina autostrada fiindca ai vazut un peisaj superb si stii cat imi place sa fac poze acolo. Pe care o sa mi le pun la avatar si-o sa ma faca sa ma bucur de toate intrebarile pe care o sa le primesc. Povesteste-mi, cand te entuziasmeaza ceva, chiar daca n-are legatura cu mine. Din cand in cand scrie despre mine pe blog, sau oriunde, stii ca asta ma face mereu atat de mandra . Spune-mi ca “sa-ti fie dor de mine ”; ca “vorbesti cu mine foarte des in capul tau”; ca “ma iubesti in continuare”; trimite-mi mesaje “ca sa-mi spui nimic. ca "ti-e dor” sau ca “you love me”.
Opreste-ma, cand sunt stresata, si grabita, si ocupata, numai ca sa-mi dai o imbratisare, fiindca iti amintesti cat de mult ma bucura si cum ma ajuta sa recapat instantaneu “sentimentul acela de Acasa” Din cand in cand, scrie-mi cate o scrisoare pe hartie adevarata si pune-o intr-un plic adevarat, fiindca stii ca am o slabiciune pentru ele. la fel imi arata ca sunt importanta Fa-mi poze, fara sa-ti spun eu, fara sa te rog, fara sa iti amintesc; stai cu camera si asteapta un zambet, o incruntare, o expresie - pe care stii cat o sa ma bucur cand o sa le vad. Si la sfarsitul zilei, intoarce-te prin somn dupa mine si lasa-ma sa fie asta ultima senzatie pe care mi-o amintesc constient Poate le crezi fleacuri, dar nu ai idee toate aceste demonstratii sunt un vis pentru o fata ca mine, care te iubeste atat de mult

Un comentariu:

alexandru spunea...

şi dacă fac toate astea şi pentru că ea s-a aşteptat la aşa ceva eu nu o să mai par original... doar un imitator de romantisme fumate prin toate reclamele şi chick flick-urile... eu cum să mă simt dacă simt că ea mă simte învechit?